Monday 2 December 2013

Taken

Teruknya saya....mengharap org yg sememangnya bkn ytk diri sendiri. Tapi hati ni degil sgt,, terbuai dgn kasih palsu ini..saya x yakin pon dtg nya dr Allah sbb dia slalu muncul dlm solat saya..sering kali saya menangisi diri yg lemah..mengingati org yg x selayaknya, seorang ajnabi yg lemah (saya juga berdoa semoga dia menjadi lelaki yg lebih baik) Disaat Allah sepatutnya yg ada dlm hati saya.

Dia sememangnya x cantik. Setahu aku, solatnya juga selalu dilalaikan. Dia merokok, dia playboy,
Dia mmg sweet dan taat pada mak,, hakikatnya seorang anak mami.Bertanggungjawab utk kehidupan yg berkaitan dgn dunia, juga seorang ketua..tapi aku risau, dirinya dan org dipimpinnya tidak melekat kpd agama ini.

Just what's wrong with me???!

Ya Allah.. Sandarkan cintaku pada org yg mencintaiMu ya Allah~~

No comments:

Post a Comment